Varför lyckades inte min insättning?

  • Slutför verifikationsprocessen: i vissa fall är insatta kapital inte inkluderat i ditt kontosaldo innan antingen verifikationsprocessen av kontot, eller verifikationsprocessen av betalningsmetoden är slutförd. Om så är fallet kommer du att bli meddelad om detta.
  • Slutför insättningsprocessen: se till att du har slutfört hela insättningsprocessen. Till exempel, när du gör en insättning genom att använda PayPal/Skrill (om den här metoden är tillgänglig i din region), krävs det att du slutför insättningen via den relevanta webbsidan för eWallet.
  • Betalningsmetod för ett konto: en betalningsmetod kan endast vara kopplat till ett konto. Du kommer inte ha möjlighet att göra en insättning med ett betal-/kreditkort eller en eWallet, om kortet eller den elektroniska plånboken redan är kopplat till ett annat handelskonto.
  • Insättningsbegränsningar: om du får ett felmeddelande med information om att du har nått en insättningsbegränsning eller om du inte kan göra insättningar av någon annan orsak, vänligen kontakta oss för ytterligare information genom att klicka på “Skicka e-post”-länken.
Hittade du inte svar på din fråga? Kontakta oss!
E-post

CFD-kontrakt är komplexa instrument som innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstången. 76,4% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD handel hos den här leverantören. Du bör tänka efter om du förstår hur CFD-kontrakt fungerar och om du har råd med den stora risken för att du kommer att förlora dina pengar.