Process för att verifiera konto

Hur uppdaterar jag mina kontouppgifter?

För att göra ändringar i de registrerade personuppgifterna på ditt handelskonto (som visas på skärmen för "Fondförvaltning" / "Personlig information"), vänligen kontakta oss för att förklara

Läs mer

Hur verifierar jag min betalningsmetod?

Kapital som sätts in på ditt konto måste utgå från en betalningsmetod som står i samma namn som kontoinnehavaren av Plus500-handelskonto

Läs mer

Hur verifierar jag mitt telefonnummer?

För att verifiera ditt telefonnummer, vänligen gå till huvudskärmen för handel på Plus500-plattform → Klicka på “Meny“ → “Konto” → “Verifiera Kontot”

Läs mer

Vad krävs för att verifiera mitt konto?

Kunder måste verifiera sina konton för identifiering och säkerhetsendamål i enlighet med vår kundgranskningsprocess

Läs mer

Vad är ett skattenummer?

Skattenumret (TIN) är ett personligt nummer som används för skatterelaterade ändamål i ditt skatteland (dvs. i det land där du deklarerar dina skatter).

Läs mer

Varför har jag inte fått mitt verifikationsbrev?

Beroende på ditt bosättningsland kan du ha möjlighet att beställa ett brev för adressverifikation till postadressen som finns på ditt

Läs mer

Varför har jag inte fått koden för att verifiera mitt telefonnummer?

Var noga med att inte inkludera din landskod i ditt nummer, systemet slår automatiskt in landskoden enligt dina

Läs mer
Hittade du inte svar på din fråga? Kontakta oss!
E-post

CFD-kontrakt är komplexa instrument som innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstången. 76,4% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD handel hos den här leverantören. Du bör tänka efter om du förstår hur CFD-kontrakt fungerar och om du har råd med den stora risken för att du kommer att förlora dina pengar.