Varför har jag inte fått mitt verifikationsbrev?

Beroende på ditt bosättningsland kan du ha möjlighet att beställa ett brev för adressverifikation till postadressen som finns på ditt handelskonto. I en del länder stöds emellertid inte denna service. För att beställa detta brev, logga in på Plus500-plattform, klicka på “Meny“ → “Konto” → “Bekräfta adress” → “Skicka brevet till mig”. Om du inte får brevet inom 3 veckor, bör du kontrollera att adressen som finns registrerat på ditt konto är korrekt, och om det behövs, kontakta vårt supportteam. Oavsett krävs det ändå att du förser oss med ett dokument (foto/inskanning av en abonnemangsfaktura/ett bankkontoutdrag) för att verifiera din adress, i enlighet med våra reglerande skyldigheter.

Hittade du inte svar på din fråga? Kontakta oss!
E-post

CFD-kontrakt är komplexa instrument som innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstången. 76,4% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD handel hos den här leverantören. Du bör tänka efter om du förstår hur CFD-kontrakt fungerar och om du har råd med den stora risken för att du kommer att förlora dina pengar.